10 września 2017

Spatynowana szkatułka

Pisałam Wam już, że uwielbiam KITy? Największą wartość mają dla mnie te, które pozwalają poznać nowe, nie używane wcześniej produkty, dają możliwość nauki nowych technik. Taki właśnie jest Retro KIT z Retro Kraft Shop!

Niespełna miesiąc temu na sklepowe półki trafiła druga edycja o nazwie "Fabryka Rdzy" i z tego, co wiem, rozeszła się błyskawicznie. A ja, chociaż zakupiłam zestaw, jak tylko się pojawił, miałam przyjemność popracować z nim dopiero w ostatnich dniach.


W "Fabryce Rdzy" dominują media, stąd też moja pierwsza praca powstała przy okazji wypróbowywania ich możliwości. Opierałam się w znacznym stopniu na filmie instruktażowym Olgi, który doskonale te możliwości ukazuje.


Drewniana szkatułka została najpierw zagruntowana czarnym gesso i zembossowana transparentnym pudrem. Na to nakładałam pastę wykonaną z gesso zmieszanego z wypełniaczami. Następnie całość pomalowałam farbami w kolorze rdzy. Z Retro KITu wykorzystałam:
proszek 3D drobnoziarnisty;
proszek 3D gruboziarnisty;
farba Rusty brąz oraz pomarańcz.
Na koniec pokryłam całość patyną z Inka Gold w kolorze złotym (znaną z poprzedniego kita, w tym z kolei Inka jest w kolorze srebra). Szkatułka swoim stylem i techniką wykonania przypomina nieco maleńkie pudełko, które powstało przy użyciu poprzedniego zestawu retro.







2 komentarze:

  1. Pudełko wygląda fantastycznie, jak prawdziwa szkatułka na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająca ... do kitów mam podobny stosunek jak ty - najfajniejsze jest właśnie to eksperymentowanie i duma, kiedy okazuje się, że coś co nie jest "twoje" nagle się tym staje ...

    OdpowiedzUsuń