10 października 2017

Kartka z elementem imprezowym - WCMD 2017

Zapowiadałam wczoraj prezentację prac wykonanych w weekend, w ramach Światowego Dnia Robienia Kartek (WCMD).Więcej na ten temat przeczytacie w poprzednim wpisie - "Na rozgrzewkę".

Dziś kartka z elementem imprezowym (takie wyzwanie postawiła przed nami Michelle już o szóstej rano!). Po pobieżnym przejrzeniu materiałów w poszukiwaniu baloników, girland i innych imprezowych akcesoriów, trafiłam na kieliszki z szampanem. Znalazłam je na pasku dołączonym do kolekcji "Beige and Green JOY" Laserowe LOVE i od razu stwierdziłam, że to jest to!


Na pasku znalazłam także imponujący tort, który również postanowiłam wykorzystać. A także wyżej wspomniane papiery. W rezultacie powstała bardzo jasna kartka ślubna, bo ślub to niewątpliwie szczególna okazją do świętowania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz