9 października 2017

Na rozgrzewkę - WCMD 2017

Cóż to był za weekend! Pracowity niezwykle! A wszystko za sprawą Światowego Dnia Robienia Kartek (WCMD), który tradycyjnie jest obchodzony w pierwszą sobotę października. Przyznam Wam szczerze, że w ostatnich latach trochę zaniedbałam świętowanie z tej okazji. Wiecie, jak to jest, gdy pasja staje się źródłem utrzymania...

Ale był czas, gdy podchodziłam do całej akcji z wielkim zaangażowaniem (nie mogę Wam podlinkować, bo zdjęcia z pierwszych lat blogowania, gdy dodawałam je przez zewnętrzny hosting, przestały się wyświetlać i trochę potrwa, zanim podmienię je na fotki z dysku).


W tym roku znów postanowiłam celebrować tę zacna okazję. Ogromną motywacją była akcja Polski Card Making Day zapoczątkowana przez Magdę i Michelle na fejsbuku. Dziewczyny przygotowały serię pojawiających się co godzinę wyzwań, do których można było dołączać przez cały dzień. W ramach tego przedsięwzięcia udało mi się zrobić 10 kartek! W niespełna dwa dni! Uwierzcie, jak na mnie, to nie lada rekord! Bo ja z tych grzebiących się jestem. Stąd też ogromnie dziękuję Organizatorkom!


Kto brał udział w przygotowanej przez dziewczyny zabawie, ten zapewne widział prace, a jeśli nie, to będzie ku temu okazja w najbliższych dniach.

A na początek "kartka na rozgrzewkę", czyli pierwsza, która powstała w ramach zabawy, jeszcze w piątkowy wieczór. Jak widzicie, wykonałam ją z papierów LemonCraft, łącząc kolekcje "Dom róż" i "Gossamer Blue". Do wykorzystania na różne okazje.




Pozostałe kartki, wykonane w ramach zabawy z okazji WCMD, możecie znaleźć w wymienionych poniżej postach (nie wszystkie są aktualnie opublikowane, ale wkrótce się to zmieni):
Kartka z elementem imprezowym
Kartka jesienna
Kartka z czymś do jedzenia
Kartka z pokolorowaną odbitką stempla
Kartka bożonarodzeniowa
Kartka z mediowym tłem
Kartka ślubna
Kartka ze zwierzakiem
Kartka z wyeksponowanym napisem

Mam nadzieję, że Wam również udało się stworzyć przynajmniej jedną kartkę z okazji WCMD, a jeśli nie, to nie musicie czekać na żadną szczególną okazję, zróbcie to teraz!

3 komentarze: