10 marca 2018

Na chrzest dla dziewczynki

Wiosna jest niewątpliwie najlepszą porą na organizację wyjątkowych uroczystości. Komunia rzecz jasna jest z nią trwale związana, ale na ślub czy chrzest też chętnie wybieramy wiosenne terminy.

Zaproszenie na tak ważną uroczystość zwykle wiąże się z wyborem odpowiedniego do okazji upominku. Nie da się nie zauważyć, że coraz częściej decydujemy się na prezent w formie finansowej. Jednakże wręczanie pieniędzy w kopercie kupionej na poczcie jest mało eleganckie. Jeśli zależy nam na efekcie "wow" powinniśmy pomyśleć o umieszczeniu banknotów w efektownym opakowaniu, które jednocześnie będzie pamiątką wyjątkowego wydarzenia. Jedną z propozycji, z pewnością wartą uwagi, jest "eksplodujące pudełko" z kieszonką do wsunięcia pieniędzy.


Exploding box który dziś możecie u mnie zobaczyć, został wykonany jako

prezent z okazji chrztu dziewczynki


Podobnie jak w przypadku poprzedniej pracy - boxa ślubnego, którego pokazywałam Wam kilka dni temu, pojawia się tu okienko. Tym razem umieściłam je w wieczku i lekko przysłoniłam kompozycją kwiatową. Do oklejenia ścianek użyłam papierów LemonCraft z kolekcji "Maleńkie cuda", których piękne, kwiatowe wzory nadają pracy niezwykle romantyczny charakter.





We wnętrzu boxa umieściłam kołyskę, pod którą znalazły się kwiaty i dziecięce akcesoria. Natomiast na ściankach dodałam elementy związane z sakramentem chrztu. Zarówno kołyska, jak i ozdoby na ściankach, to tekturki z Laserowe LOVE. Kołyskę pobieliłam gesso, natomiast pozostałe tekturki pokryłam białym pudrem do embossingu.
Wnętrze kołyski wyścieliłam wydzierganym na szydełku kocykiem. Zrobiłam też miniaturową poduszeczkę.




Kieszonka do podtrzymania banknotów również otrzymała kwiatowe zdobienie.






Jak widzicie, mimo wielu użytych elementów, box pozostaje subtelny i lekki, nie sprawia wrażenia przeładowania. Myślę, że sprawdzi się doskonale, jako prezent z okazji chrztu.

2 komentarze: