15 marca 2018

Wiosenna kartka z ptakiem

Wiosna zaczyna sobie poczynać coraz śmielej i z tego powodu jestem niezwykle szczęśliwa! Mam nadzieję, że Wam również te ciepłe dni przyniosły radość i dobre samopoczucie.

Mój wiosenny nastrój jak zwykle przekłada się na powstające w pracowni prace. Dziś jedna ze zrobionych niedawno kartek. Coś dużo u mnie tych kartek w ostatnim czasie, nieprawdaż? Większe projekty leżą rozgrzebane i nie mogę się zebrać za ich ukończenie. Ale żyję nadzieją, że nadchodzący weekend przyniesie zmianę w tym obszarze.


A tymczasem zobaczcie dzisiejszą, wiosenną kartkę z ptakiem. Wykonałam ją z papierów LemonCraft, łącząc kolekcje "Daydream" i "Fresh Summer". To połączenie kolorystyczne wyszło dość nieoczekiwanie, ale myślę, że jest niezwykle udane i doskonale odzwierciedla wiosenne klimaty.







1 komentarz: