24 kwietnia 2018

Layout w wakacyjnym klimacie

Wspominałam Wam w weekend, że siedzę nad kilkoma interesującymi projektami. Dziś zobaczycie jeden z nich. Layout w wakacyjnym, nadmorskim klimacie, który przygotowałam jako inspirację dla Craft4You.

Do wykonania pracy wykorzystałam materiały marki Kaisercraft, a konkretnie kolekcję "Sea Breeze". Dodatkowo papiery oraz die-cutsy dostały bogatą oprawę w formie mediów: farby, pigmenty, gesso oraz pasta strukturalna. Wszystko bardzo dokładnie opisałam w moim poście "Morska bryza" na blogu firmowym, zatem zapraszam Was tam po szczegóły. Natomiast tu zostawiam Wam mnóstwo zdjęć do obejrzenia.


Fotografia użyta w mojej pracy przedstawia moje córki i została wykonana dwa lata temu w Jastrzębiej Górze.













Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz