7 kwietnia 2018

Wiosenny album na fotografie

W końcu pogoda zmieniła front na letni, z czego z pewnością wszyscy się cieszycie. Ja bardzo, bardzo! Już nawet zauważyłam w swoim ogródku pierwsze pączki kwiatów, więc lada dzień zrobi się w nim kolorowo. Oczywiście, należałoby troszkę to ogarnąć i pozbyć się zeszłorocznych, zeschłych chwastów. Nawet miałam tak ambitne plany w kończącym się tygodniu, ale najnowsza kolekcja Laserowe LOVE "Indiana" skutecznie zatrzymała mnie w pracowni.


Od pewnego już czasu obiecywałam Wam, że na blogu pojawi się coś więcej, niż tylko kartki, no i w końcu udało mi się tę obietnicę spełnić. Bo z kolekcji "Indiana" powstał

wielobarwny album na fotografie


Obok przepięknych papierów, pojawiły się w nim również tekturki z tej samej kolekcji - ażurowe serwetki, no i rzecz jasna, piórka oraz łapacze snów. Wszystkie tekturki pokryłam embossingiem na gorąco w kolorze bieli albo starego złota. Dodałam odrobinę koronek i złotych mikrokulek. W sumie tak dekoracyjne papiery nie potrzebują już zbyt intensywnego zdobienia.


Album jest utrzymany w klimacie wiosennym i idealnie sprawdzi się jako oprawa pełnych kolorów i słońca zdjęć. Tak mi przyszło jeszcze do głowy, że można w nim umieścić ulubione wiersze, czy to własne, czy też wybranych poetów. Ja zapewne dałabym tu teksty pieśni, gdyż od dłuższego już czasu interesuję się muzyką tradycyjną, zarówno polska, jak i ukraińską, więc kartek z tekstami stale mi przybywa. Ale na nie zrobię raczej coś bardziej etnicznego. Natomiast dzisiejszy album będzie idealnym prezentem dla wielbicielki (wielbiciela) natury, swobody i stylu boho.


Zdjęć wyszło sporo, ponieważ chciałam Wam wszystko dobrze zaprezentować. Jeśli jednak poczujecie niedosyt, to zapraszam na mój Instagramowy profil, na którym znajdziecie film z prezentacją tego właśnie albumu.




















Dzień dziś piękny, więc wybywam cieszyć się słońcem i wiosenną aktywnością,
co i Wam polecam

2 komentarze:

  1. Ależ niesamowity:) Co za wspaniałe kolory i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale cudowny. Fantastyczne energetyczne kolory i dodatki !!

    OdpowiedzUsuń